Jmenuji se Jan Morávek, je mi 44 let, žiji v Praze a zabývám se překladatelstvím a anglickými korekturami v sociálních vědách. Na těchto stránkách najdete moje pracovní portfolio a nabídku překladatelských prací. [ >>> ]
Jmenuji se Jan Morávek, je mi 44 let, žiji v Praze a zabývám se překladatelstvím a anglickými korekturami v sociálních vědách. Na těchto stránkách najdete moje pracovní portfolio a nabídku překladatelských prací. [ >>> ]
Evaluace kampaně Arniky „Nehrajme si s PVC“ byla založena na měření motivace, schopností a nákupních zvyklostí spotřebitelů před kampaní (pretest) a po ní (posttest). Předpokládali jsme, že naměřené změny v čase můžeme přisoudit účinkům kampaně. Cílem bylo změřit změnu v chování lidí ve vztahu k obalům z PVC a jeho determinant (motivace, schopností a nákupních zvyklostí).
Metodologie
Sběr dat pomocí dotazníkového šetření v Českých Budějovicích, Děčíně a Praze
Pretest: počátek října – počátek prosince 2007
Posttest: duben – květen 2008
Vzorky: 978/889 respondentů (platných dotazíků)
České Budějovice 296/250, Děčín 121/229, Praha 561/410
Grantová podpora
Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje občanské společnosti.
Práce na projektu, a především na náročném terénním sběru dat, by se neobešly bez nezištné podpory řady dobrovolnic a dobrovolníků.
Zatím nikdo nevložil komentář.